Την κατάληψη του ΓΕΛ Λουσικών Αχαΐας, αποφάσισαν οι μαθητές του σχολείου, διαμαρτυρόμενοι για την έλλειψη μέσων μεταφοράς τους...

από και προς το σχολείο.

Μάλιστα, όπως καταγγέλλουν οι μαθητές, σε αρκετές περιπτώσεις οι ελεγκτές τους κατεβάζουν από το λεωφορείο, διότι δεν έχουν να πληρώσουν εισιτήριο!

Αναλυτικά η ανακοίνωση των μαθητών για τους λόγους που τους ανάγκασαν να προχωρήσουν σε κατάληψη του σχολείου τους, έχει ως εξής:

«Το ΓΕΛ Λουσικών είναι ένα περιφερειακό σχολείο της Πάτρας. Λόγω της χιλιομετρικής απόστασης μεταξύ του σχολείου και των γύρω χωριών οι μαθητές μεταφέρονται με ταξί ή σχολικό λεωφορείο.

Φέτος, εξαιτίας της έλλειψης μεταφοράς (ΚΤΕΛ-Περιφέρεια) και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε εμείς οι μαθητές αποφασίσαμε από κοινού να προχωρήσουμε σε κατάληψη.

Ωστόσο, έγινε αποδεκτή η πρόταση του διευθυντή μας κ. Κορακιανίτη και των καθηγητών μας να λήξει η 2ήμερη κατάληψη του κτηρίου, η οποία είχε ως σκοπό τη διαμαρτυρία για την έλλειψη σχολικού μεταφορικού μέσου.

Μια και στόχος μας είναι η ευαισθητοποίηση των φορέων και της τοπικής κοινωνίας στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε και όχι το να χάσουμε μάθημα κρατώντας το σχολείο κλειστό.

Πολλοί μαθητές, που μεταφέρονται με το λεωφορείο της γραμμής είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν το εισιτήριο κάθε μέρα.

Μερικές φορές λόγω έλλειψης χρημάτων οι εισπράκτορες -οδηγοί λεωφορείων εξαναγκάζουν τους μαθητές να αποβιβαστούν πριν φτάσουν στον προορισμό τους.

Το όλο θέμα έχει ως επίπτωση την ψυχολογική κατάρρευση των παιδιών τα οποία βρίσκονται σε δυσάρεστη θέση να μην παρακολουθούν τα σχολικά μαθήματα.

Με αυτόν τον τρόπο ένα ποσοστό μαθητών παρακολουθεί τη διδακτέα ύλη, ενώ πολλοί «παίρνουν» απουσίες και παρόλο που βρισκόμαστε στην αρχή της σχολικής χρονιάς κινδυνεύουμε να την χάσουμε.

Οι ενέργειές μας δηλώνουν την αποφασιστικότητα μας για να λυθεί το πρόβλημα. Στόχος μας είναι να συμμετέχουμε στην εκπαιδευτική διαδικασία και να μην αποκλειόμαστε από αυτή μια και είναι βασικό μας δικαίωμα.

ΖΗΤΑΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ!»


 
Top